sunnuntai 7. joulukuuta 2014

MINUN joulu!

Loppukesällä alkanut MINUN MINUN MINUN "vaihe" laantui Veellä hetkellisesti, kunnes se pikkuhiljaa alkoi taas palautumaan osaksi vahvaa tahtoa. Hän odottaa Joulua hurjan paljon, koska jouluhan on hänen. "Äiti MINUN joulu!" , "minun lahjat, minun minun... Äiti minä saan lahjoja ei äiti saa, eikä saa ketään muu kun Vee vaan!" ?!?




Tonttulakki päässä kuljetaan päivästä toiseen muutamaa joululaulua laulellen ja joulukuusta ihaillen. "äiti minun joolukuusi", Joulupukki on nimeltänsä "joulu" ja sekin on hänen....

On sitä yritetty selittää miten joulu on kaikkien ja joulua valmistellaan koko perheelle. Jos lahjoja tulee on niitäkin kaikille.. Mutta ehkä sitä ei nyt tällähetkellä haluta sisäistää. Ja eipä tuo nyt niin vaarallista ole kun muuten Vee osaa lelut ja muut jakaa toistenkin kanssa. Lähinnä melko huvittavaa! :)

Hän kun ei kaikkea täysin vielä edes ymmärrä. On tulossa pukki, saa toivoa lahjoja jne.. Kenen muunkaan ne olis kuin itse pikku Veen.



Mitenkäs teillä maltetaan odottaa joulun tuloa? Onko koristelut jo aloitettu vai jääkö kokonaan koristelematta?

-Elisa




Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti