sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Love pink

Olen totaalisen hurahtanut vaaleanpunaiseen väriin! Voi nami nam! Se on jotenkin niin herkullinen että pukisin päälleni päivittäin edes pienen palan vaaleanpunaista jos vaatekaapista niin paljon sitä väriä löytyisi.

Samoin muut ihanan pehmeät pastellisävyt ovat melkoisen paljon esillä niin vaatetuksessa kuin kodinkin sisustuksessa tällähetkellä. Jokaisessa kaupassa tulee jotain vastaan ja mielihaluja ostoon tulee väkisin. Olen kuitenkin yrittänyt ostaa vaan tarpeelliset mitä sisustukseen tulee! En halua kodista liian täyteen tupattua, se on jotenkin tosi hyvä nyt. Miellyttää omaa silmää ja jokaiselle tavaralle on oma paikkansa.
kuva joulun ajoilta vanhasta kodista.

Kevät näkyy niin liikkeiden näyteikkunoissa kuin jo ulkonakin. Ihanaa tuntea asfaltti kengän alla edes välillä. Ja mielettömän ihanaa nähdä miellyttäviä värisävyjä kaupungilla käppäillessä. Tykkään!

Kevään sävyt on niin mielettömän kauniita ja inspiroivia omaan silmään että tulen jo vaan katselusta hyvälle tuulelle! Aika mieletöntä.

Mitä mieltä te olette, onko vaaleanpunaiset värit yhtä ookoo aikuisella vai onko tämä kuitenkin pienten tyttöjen juttu? Aika söpöä mun mielestäni, tyttömäistä..



-Elisa
2 kommenttia on "Love pink"
  1. No ei todellakaan ole pelkästään lapsien juttu tuo vaaleanpunainen :) Sä olet kyllä niin kaunis ja tuo väri passaa ihan huippu hyvin sinulle! Minulla on 2kk ikäinen vauva ja nyt alkaa olla semmoinen olo, että pitäisi päästä uudistamaan omaa vaatekaappia! Mukavaa kevättä sinulle :)
    -Veera

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista Veera, ihana kuulla että joku muukin samaa mieltä! ;) Ja voi kiitos kehusta.. Ihania vauvan tuoksuisia hetkiä ja voi mä todella nautin! Kevät on ihan mun juttu! :) <3 -Elisa

    VastaaPoista